lørdag den 12. november 2011

Hoptimist - nu med venner og virus

I en lidt ensom tid, hvor kæresten er ude at rejse er der ikke noget bedre end familie og gode venner til at "passe" en og dermed få tiden til at gå lidt hurtigere. De små hoptimister har også fået det at mærke da der i ugernes løb er kommet flere til flokken. 

Men nu er der altså sket noget forfærdeligt. Først røg kameraet med min kærestes på rejse til Nepal og Tibet og nu er det så blevet min computer, der har valgt at strejke. Den vil simpelthen ikke starte op. Årsagen er dog helt og aldeles min egen da nysgerrigheden tog overhånd. Jeg kunne se at jeg havde mange besøg fra en bestemt hjemmeside og det ville jeg da lige se, hvad det var for et sted. Så naiv som jeg er trykker jeg på linket. Der åbner sig nogle vinduer med advarsler og computeren slukker derefter selv.

Synes det er så tarveligt da jeg virkelig nyder at tilbringe rigtig meget tid her på bloggen i øjeblikket og også er ret så produktiv med ting hertil. Jeg er snart færdig med pakkekalenderen og havde glædet mig til at vise endnu flere ideer dertil og ikke mindst det færdige resultat. Så nu må jeg låne mig til både computer og kamera rundt omkring og på den måde få opdateret bloggen. Så nu vil jeg krydse fingre for at min computer kan komme op og køre igen hurtigst muligt og ikke mindst viderebringe advarslen om at besøge opsigtsvækkende hjemmesider. Øv for en start på weekenden...

6 kommentarer:

  1. Øv! Surt show.
    Jeg tjekker også ind imellem hvor trafikken kommer fra, men det vil jeg da være mere forsigtig med fremover!
    Håber at det snart kommer i orden..
    Rikke

    SvarSlet
  2. P.S.
    Jeg er altså vild med dine hoptimister, en dag når jeg får tid...

    SvarSlet
  3. Øv. Håber du får den til at samarbejde igen.

    Det er en dejlig blog du har - jeg glæder mig til at snuse lidt rundt herinde og til at følge dig fremover ;o)

    SvarSlet
  4. årh det er så bittert sån noget! Ih dine hæklemister er bare så skønne, jeg overvejede om jeg skulle prøve men læste noget om pap og så stod jeg af, måske jeg skulle tage et kig en ekstra gang og se om jeg ikke tør springe ud i det, de er så søde!!!

    SvarSlet
  5. Tak for jeres medlidenheds kommentarer ;) Kan nu infomere om at min computeren er afleveret så den forhåbentlig kommer op at køre igen. Jeg krydser virkelig fingre for at den kan reddes!
    Det er slet ikke så svært med de hoptimister det er bare at finde hæklenålen frem :) Og det med pappet er hurtigt overstået - man skal bare hækle det ind i selve kroppen. Jeg har dog kun brugt pap i den nederste del af kroppen synes hovedet holder sig fint uden pap.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...