onsdag den 25. maj 2011

Iphone covers

Et lille praktisk cover i læder til at beskytte mobilen med. Her har jeg specialdesignet tre covers, der passer perfekt til deres ejere. Jeg har her lavet covers med Foo Fighters, den populære ugle og grisen fra det meget vanedannende Angry Birds spil. Det er lige til at gå til; først tegner du rundt om din mobil på et stykke papir og klipper skabelonen ud. Derefter klipper du ud fra skabelonen to stykker i det ønskede materiale og sætter dit personlige præg derpå. Til sidst syer du de to stykker sammen og en to tre så er der et cover til mobilen.

Du kan også vælge at købe et iphone cover i min shop og frit vælge, hvilket motiv du ønsker.

3 kommentarer:

  1. Smart :) Det skal da vidst prøves af. Hvilken slags skind bruger du?

    SvarSlet
  2. Kan faktisk ikke helt huske det da det er noget jeg har haft liggende i et stykke tid. Men det er enten imiteret skind eller læder og er sikker på at man kan bruge begge dele :) God fornøjelse

    SvarSlet
  3. Hej Susanne,
    der er blogtræf her i Viborg i juni. Kig ind til mig, hvis det har interesse.
    Klem fra
    mette b

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...