søndag den 29. maj 2011

Hæng bare på

Med en grå og regnfuld weekend så får man hurtig lyst til at sætte lidt kulør på hverdagen. Denne gang var det træbøjlerne, der stod for skud. Jeg har startet med at tegne rundt om bøjlerne på et stykke papir. Derefter tegnede jeg skabelonen over på de forskellige stykker af papir og gavepapir som jeg have fundet frem til formålet. Når skabelonen er tegnet over skal man være opmærksom på at papirstykket til bøjlen er en anelse større så det er en god ide at klippe så man klipper blyantstregen af papiret. Jeg har brugt tapetklister til at sætte papiret fast med.

2 kommentarer:

  1. Hej Susanne. Tak for din hilsen på min blog. På den måde fandt jeg frem til din super hyggelige blog. Hold op hvor er det nogle skønne kreative ting du fremtryller og lækre billeder. Glæder mig til at følge dig fremover :-)

    SvarSlet
  2. Tack för dina jättesnälla ord om min blogg och bok! Så mycket fina saker du gjort!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...