onsdag den 24. august 2011

Loppefund fra Lundø


To-do-listen er nu blevet lidt kortere da jeg endelig har fået færdiggjort denne lille kommode. Jeg købte den på Lundø, hvor min kærestes faster har samlet en masse genbrugsguld i deres hyggelige stråtækte bindingsværkshus, som bestemt er et besøg værd hvis man er på de kanter. Jeg kan egentlig godt lide det rå træ så det har jeg bevaret og så kun slebet det med groft sandpapir. Jeg havde kigget lidt rundt omkring efter små greb men synes ikke lige der var nogle som passede. Så jeg fandt mit turkis cernit frem og fik lavet disse greb og fik limet dem på. Jeg tænker at kommoden bliver helt perfekt til opbevaring af små kreative ting og sager.

Pssst min første give away er lige på trapperne...

3 kommentarer:

  1. Den er saft suseme blevet flot - Hvor er det FEDT med cernit grebene... Jeg er da helt vildt misundelig!

    SvarSlet
  2. Hej Sus :)
    Så fandt jeg da lige din blog - her glæder jeg mig til at følge med og blive super-inspireret af al din kreativitet!!!
    Det dér stråtækte bindingsværkshus med genbrugsguld kunne jeg da godt tænke mig at besøge - du må lige ha' en adresse med til mig en dag :)
    Hvor er den lille kommode altså fin med de små greb - go' idé!!
    Kh Tina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...