torsdag den 7. februar 2013

Hæklet mad + DIY

Jeg har haft fat i hæklenålen igen og har nu kastet mig over hæklet mad. Først fandt jeg nogle gratis opskrifter rundt på nettet. I min søgen blev en bestemt bog nævnt adskillige gange så jeg måtte altså ud og investere i den. Bogen hedder "Tasty Crochet" og indeholder alt fra hæklet frugt, grøntsager, fast food og små kager. Jeg synes det er meget hyggeligt at sidde og sysle med maden og resultaterne bliver ret søde. Du finder DIY på æblet, spejlægget og guleroden lige her. Lagkagestykket er fra en anden hæklebog ved navn "Velkommen til hæklerummet" og spegepølsemadden er efter fri fantasi.

3 kommentarer:

  1. I love them all but the pie is my favorite! :)

    SvarSlet
  2. Super flotte madder.....den med spegepølse er nu min favorit ;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...