søndag den 6. februar 2011

Turbo weekend i København

Er netop hjemvendt fra en dejlig forlænget weekend i vores vidunderlige og smukke hovedstad. Jeg var derovre i forbindelse med Danmarks Indsamlingen hvor jeg deltog i P3's arrangement med en masse fantastisk livemusik bl.a. Fallulah, The Floor is Made of Lava, Veto, The Streets, Vinnie Who og ikke mindst midt yndlings band Turboweekend. I den anledning vil jeg også lige sende en hilsen til min kæreste som tak for den dejligste weekend. TAK <3
 
Det var selvfølgelig ikke kun musikken, der trak mig til København men også udbuddet af butikker. Her er mit udbytte af turen i billeder. Træskålen fandt jeg på udsalg i Magasin. Salt- og peberkværn + urtepotter begge købt i Girlie Hurly. Postkassen og ugler købte fandt jeg i Notre Dame. Du kan finde adresserne på de overnævnte butikker under overskriften shopping, hvor jeg har samlet en lille guide over mine yndlingsbutikker i København.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...