torsdag den 1. december 2011

DIY - hæklet dukke

Glædelig 1. december derude bag skærmen. Julestemningen er så småt begyndt at sprede sig hos mig. Første gave i min pakkekalender er blevet åbnet, kalenderlyset er tændt og lige om lidt vil 1. afsnit af årets julekalender rulle over skærmen. Jeg har godt nok ikke lige selv fået pyntet til jul i lejligheden endnu men det er helt sikkert på to-do-listen i morgen. Julestemningen skal nemlig gerne være i hus til på søndag, hvor jeg får veninder på besøg til julehygge. Så skal der også lige produeres lidt hjemmelavet julepynt.

Og så til et lille emneskift og så alligevel ikke for julen handler jo også om at glæde andre. Det er ved at være et stykke tid siden at jeg læste dette indlæg fra Frejvald. Kort fortalt handler det om at man laver en hjemmelavet julegave til indlagte børn på Odense Universitets Hospital. I dag fik jeg så sendt min gave mod Odense, hvor jeg håber at den vil sprede lidt glæde. Jeg har dernæst valgt at lave en lille DIY på den hæklede dukke så den kan sprede glæde hos endnu flere børn. Du finder min DIY her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...