tirsdag den 24. juli 2012

Staycation

Endelig kom der nogle dejlige sommerdage, hvilket jeg nyder i fulde drag. Det er nemlig sådan at jeg i år er helt med på moden, da jeg holder den helt nye form for ferie - staycation. Denne sommer har jeg nemlig ingen rejseplaner og det nærmeste jeg kommer på udlandet må være dette broderi. Jeg har lavet det til min scrapbook med netop rejseoplevelser. Ideen kom helt tilfældig, da jeg en dag sad og så nyhederne på TV2 og så deres intro/baggrund rulle over skærmen. Vupti der var mit nye motiv til broderi! De anvender et verdenskort i pixel og det er jo lige til at bruge til korstingsbroderi. Jeg fandt derfor motivet på nettet, overførte det til ternet papir - og sådan kom det så til at se ud efter nogle timers arbejde.

9 kommentarer:

  1. Det er da blevet super fint :) Skønt når idéerne kommer sådan springende.

    SvarSlet
  2. Det ser godt ud Susanne ;-)

    SvarSlet
  3. Mange tak alle sammen. Håber også at i alle nyder det skønne danske sommervejr i disse dage :)

    SvarSlet
  4. Rgtig god idé!
    Det ser super flot ud. Jeg får helt lyst til selv at begive mig ud i broderi-verdenen. Jeg har vist ikke rigtig broderet noget, siden jeg gik i folkeskole. :-)

    SvarSlet
  5. Gad vide om du deler ud af dit mønster?
    Det ser vildt fedt ud :)

    SvarSlet
  6. Gad vide om du deler ud af dit mønster?
    Det ser vildt fedt ud :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg vil gerne give et fif til, hvordan man kan få fat i det ;) Hvis man googler "pixel world map" kommer der en masse forslag og så er det bare frem med papir og blyant :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...