lørdag den 3. december 2011

Min pakkekaleder - 1. december

1. december pakkede jeg denne fine hjemmelavede chokoladejulekalender ud. Der er ikke noget bedre end at vågne op til en gave fra pakkekalenderen min søster har lavet til mig. Jeg er helt vild med ideen om at lave en personlig chokoladejulekalender. Hun har simpelthen bare købt en helt almindelig chokoladejulekalender og beklædt den med en masse forskellig mønstret papir. Det er da bare så fint! Og man kunne da også lige spare lidt penge på børnenes julekalender ved fx at bruge et billede af yndlings tegneserien. For det er da mange penge at give ekstra bare fordi det er med Hallo Kitty eller Toy Story. Eller er det bare mig? Og til Bedsteforældrene eller kæresten kunne det være en sød ide at forstørre et familiefoto og så bruge det til chokoladejulekalenderen så kunne det stå så fint og pynte som et rigtigt billede. Det er måske lidt for sent at komme med forslaget nu...men næste år :)

Jeg tillod mig lige at sætte årets julepynts køb ved siden af. Den store gavejulekugle er købt i blomsterbutikken Guldregn (se mere her) og så har jeg købt eskimoen og nissen i Rema 1000. Jeg er i det hele taget ret vild med deres julesortiment i år. Her har jeg blandt andet også købt mit kalenderlys, juleservietter, tape med nisser, ugler i akryl til ophæng og gavepapir. Ja, egentlig skulle jeg jo bare lige købe ind til aftensmaden ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...