lørdag den 31. december 2011

Godt nytår

Mit første år som blogger er ved at rinde ud - men hvilket år. Det har været intet mindre end fantastisk at træde ind i dette kæmpe kreative univers. Jeg startede forsigtigt op i februar måned efter at jeg havde fået øjnene op for en masse helt igennem tjekkede blogs! Jeg har altid været glad for at sysle med forskellige ting og sager, men det var altså først i år at jeg opdagede den kreative side af blogverdenen. Jeg nyder derfor hver dag at logge ind på bloggen og se alle de finurlige projekter, der dukker op rundt omkring og så er det bare dejligt når bloggere vælger at dele en DIY. Jeg håbede derfor, tilbage i februar, på at jeg med tiden også ville kunne præsentere nogle kreative sysler som forhåbentlig også kunne inspirere andre. Og så har det jo været så skønt at kunne læse kommentarer fra besøgene med deres reaktioner.


Jeg vil derfor gerne takke alle der igennem årets løb har kigget forbi min blog - og ikke mindst alle mine faste læsere! På gensyn i det nye år og rigtig godt nytår til jer alle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...