torsdag den 28. januar 2016

Nye broderikits fra Fru Zippe

I forbindelse med min fantastiske og lærerige praktik i Broderi Moderne i Aarhus arbejdede jeg blandt andet med at designe broderimønstre. Med kyndig vejledning fra min praktikvært Pelse Asboe kom der blandt andet disse "Folkevognsrugbrød" ud af det. Derudover har jeg også lavet borter til babysengetøj med bondegårdsdyr og folkevogne - dem kan du se lige her. Disse fire designs er nu blevet til broderikits fra broderifirmaet Fru Zippe. Skulle det være noget for dig så kan du finde nærmeste forhandler lige her. Det er lidt vildt men også ret så dejligt, at der nu er noget ude i det ganske danske land med mit navn :)

1 kommentar:

  1. Hej Susanne
    Stort tillykke - det er sørme godt gået af dig. Søde og sjove ting du har kreeret. Kender godt Fru Zippes ting og Broderi moderne i Århus. Jeg har selv for mange år siden broderet lidt og har nu som senior overvejet at gå lidt i gang igen.

    Kram med held og lykke fra
    Jette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...