tirsdag den 19. april 2011

Dekorerede vaser

Lidt mere genbrug af den gode slags. Har været i genbrugen for at finde nogle vaser, der kunne bruges til at male på. Man kan også sagtens bruge gamle syltetøjsglas eller lignende (som også ses til venstre). Så har man både nye vaser og dekorative opbevaringsglas.  
Jeg har anvendt akrylfarve til porcelæn og lavet mine egne motiver. Inden du går i gang er det vigtigt at det du vil male på er helt rent. Dernæst maler du det ønskede motiv og følger brugsanvisningen på akrylfarven - her står hvor længe det skal hærde i ovnen og om det kan tåle opvask.

2 kommentarer:

  1. Hold op hvor ser det fedt ud - Er det svært? Jeg kan huske engang jeg skulle prøve noget lignende, der havde jeg meget svært ved at styre malingen, sså resultatet blev ikke særligt godt:-)

    SvarSlet
  2. Prikkerne er nemme nok at lave men ja når man begynder at skulle tegne med en pensel så bliver det lidt vanskeligt. Men så kan man selvfølgelig altid tørre det af og starte forfra :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...